lunes, enero 20

Sempre nos quedará a marcha atrás

Le dijo Gumersindo de la Rachola su novia:"A ver cuando me la das? Yo así no me aguanto!" y ella:"Sabes bien que hasta que nos casemos nada de nada!" "Pero mujer! si no pasa nada!" " No pasa nada, no pasa nada! si quedo embarazada mi padre me echa de casa e incluso me mata" No somos ricos. No podemos ir a Londres o a Portugal a abortar como hacen ellas. Porque ellos, no es que estén en contra del aborto, están en contra de que todas podamos abortar" pero el repuso:"Tranquila! Conozco un lugar donde venden condones de contrabando!"
 Gumer fue a la Sala de Juegos de Ernesto de Canaveiras . Ernesto no vende la píldora del día después, vende el condón del día antes. No sé si Gumer usó el profiláctico, pues ciertas cosas no se cuentan. Lo que sí sé, es que esto pasó un día cualquiera del próximo año(2015).
 Xa vedes!!Igualiño que fai 40 anos, castelán incluído.
 A raza humana buscando sempre escapar da morte, buscando a inmortalidade. Inventando relixións. Crendo en resurreccións e en encarnacións. Buscando arcas perdidas, pedras filosofais. Bañándose en leite de burra, ciruxías estéticas...e todo para ser mais xóvenes, para ter a eterna eternidade. E nós, os españois, coa solución na man!.
Pois si! Quen o diría ,que con apenas dous anos de tratamento, a pócema de Rajoy quitounos  40 anos. Corenta anos de dereitos, de dereitos lavorais, de dereitos en educación, de dereitos sociais, de dereitos na sanidade...
 Sempre nos quedará a marcha atrás!!

0 comentarios :

Publicar un comentario